AŞKIN CEZA KANUNU

Yüreğime düşeli ateş misali gamzen.
İçimdeki yangıını azdırır edan işven.
Ben idama razıyken müebbeti verdin sen.
huruçtur ellerinden aşkın caza kanunu.

Alıp başımı gitsem yakamda hasretin kor.
Ölüm belki kurtuluş hasretin kasvetli zor.
Ayrılığın ateşi yanar içimde akkor.
Sevda mahfillerinden aşkın ceza kanunu.

Gül ıtırlı gülüşün ateşe çalan hali.
Akıl sır ermese de aşk yaşatır muhali.
Benim bu hallerimin sende vebal vebali.
Dökülür dillerinden aşkın ceza kanunu.

Ne yolcuyum ne hancı vefa sana yabancı.
Bana armağanındır hiç dinmeyen bu sancı.
Ne yapsan ne etsen de dillendirmem usancı.
Süzülür güllerinden aşkın ceza kanunu.

Devrik bir aşk şahıyım ne şanım var ne ünüm.
Müebbeti boyladım Kafdağı'na sürgünüm.
Seni sevdim seveli karıştı gecem günüm.
Ömrün zevallerinden aşkın ceza kanunu.

Öyle bir yangınsın ki ne su yeter ne visal.
Ateşe sultan desem dilim varmaz kem misal.
Kirpiklerin temrenli yanağın güle emsal.
Hâllerin hâllerinden aşkın ceza kanunu.
Ankara,11.01.2010

İBRAHİM KİLİK
 

Google

elektronik posta adresimiz: sairibrahimkilik@gmail.com

WEB SAYFAMIZIN GÖRÜNTÜLENME SAYISI: